onsdag 4 maj 2011

Onsdagen den fjärde Maj.


Kass uppdatering. Jag är visst inte så aktiv som bloggare. Haha! Men är det kaos eller vackert väder måste andra saker prioriteras.
Sen sist jag var inne och klottrade har jag hunnit fira en underbar påsk, sprungit milen, vart ett klantarsel och skadat knäet, rockat Uppsala under Valborg, planerat min musiksommar som kommer bli den bästa någonsin. För jag ska på Foo Fighters i Stockholm, Siesta i Hässleholm och Peace&Love i Borlänge. Sen har jag ju såklart pluggat en himla massa! Men nu är jag på bloggbanan igen och uppdateringen ska bli bättre. 
Eftersom jag uppdaterat så dåligt får ni idag tre dagens låt, en från varje musikevenemang som ska förgylla min sommar;

Först ut Rope med Foo Fighters.


 


The Kooks - Do you wanna.








Håkan Hellström. - Jag vet vilken dy hon varit i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar