onsdag 20 april 2011

day eleven.

Mina syskon. Jag har två, en lillebror och en lillasyster.
Min lillebror är tre år yngre än mig, jobbar just nu på posten, går upp okristligt tidigt för att hinna gymma innan jobbet (tro nu inte mina kära vänner att det stoppar denne galne man från att ta en tur dit efter jobbet också!), väger sin mat, håller sig till lördagsgodis trots vuxen ålder, är nog vad man kan kalla träningsfreak och ÄLSKAR IFK Göteborg över allt annat. Till och med mig… 
Sorgligt men sant, gifter jag mig en dag när IFK har match får jag skylla mig själv att han inte är där. Detta stoppar inte mig för att ha gränslös kärlek för honom. 



Lillasyster då.. hon har massor med smeknamn men avslöjar jag dom här finns risken att ett bloggkrig bryter ut  (och den enda jag ska bloggbattla med är min goda vän Nathalie för det bestämde vi innan jag skaffa min blogg). Min lillsyrra är i alla fall en väldigt cool, häftig, stark och modig liten tjej. Hon klarar mer än de flesta och jag är så stolt över henne för detta. Hon har en egen blogg som ni kan kika på så får ni se själva vilken naggande god liten tös hon är..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar