onsdag 11 april 2012

händelserikt..

är mitt liv överallt utom på bloggen!
Ja, sorry för kass update men jag har ett liv att sköta. Det består just nu av en himlans massa plugg, oro för huruvida Högskolan I Skövde har pejl på läget och om jag kommer kunna kirra någon sorts karriär efter mina tre år här. Oron är grundad i inställda föreläsningar till höger och betvivlad lärarkompetens till vänster. Strukturen är frånvarande.
I övrigt hängs det med pojkvän, vänner & familj i det mån det finns tid. Jag har blivit fotbollshulligan och jag har även bestämt mig för att anta en utmaning. Japp, mina damer och herrar jag ska springa tjejmilen! Coolt va? Så, now you know. Tills jag får tid till att prioritera bloggen kan ni ju lyssna på den här sinnessjukt peppande låten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar