onsdag 13 april 2011

Dag tio.

Avsnitt tio i följetongen som ska ge er en bättre bild om vem jag är handlar om, den nu så välkända, dagens outfit. Men, det här är inte, har aldrig varit och kommer aldrig att bli en modeblogg. Punkt. Jag lovar inte att det inte kan dyka upp någon tjusig bild på mig i snygga kläder men jag tänker inte heller göra det till en vana. Dessutom tror jag inte att ni lär känna mig bättre bara för att jag slänger upp en bild på mig i mina ljusa jeansleggings från H&M, en marinblå lång tunika från Gina Tricot, rutiga tygskor från Bianco , skinnjacka från Lindex och väska ifrån Svea. För imorgon kommer jag se helt annorlunda ut. Jag är nämligen vad man brukar kalla för en kamelont. Ena dagen romantiskt rockigt, andra dagen jeans och t-shirt, tredje dagen klänning och klackar.. det pendlar efter mitt humör. Så alla ni som letade efter mode, ni får helt enkelt leta vidare. Eller lyssna på dagens låt. Royal Republic - Underwear.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar