tisdag 11 oktober 2011

dag sexton - min första kyss!


Min första kyss var tidigt i livet, här sparas det inte på något! Jag gifte mig sällsynt tidigt också, fem bast var jag när jag äktade grannpojken i hans lekstuga. Nä, skämt åsido.. 
Men han fick min första kyss. Jag har inte speciellt mycket minne av kyssen i sig, det är mer saker runt omkring honom som jag minns. Kronjuvelen till exempel, min absoluta favoritberlock när jag var liten. Jag fick den i födelsedagspresent av honom och vid alla kalas eller festligheter då jag skulle vara extra fin prydde den min hals. Bara den var nog värd att pluta med läpparna för! Det här handlade ju inte så mycket om min första kyss men det får vara så. Den första kyssen behöver faktiskt inte vara den mest minnesvärda.

Såhär såg det nog ut..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar