tisdag 4 oktober 2011

fjortonde dagen!


Så, nästan halvvägs på den här listan av saker som skall ge er en bättre bild av mig. Idag är det dag 14 och jag skall bekänna något så djupt som..  vad jag hade på mig idag! Here goes..
Jag har haft olika saker på mig upptill idag, till en början svart bastopp från H&M med en lång finstickad väst över, även den från H&M. Till detta mina gråa jeans från Gina Tricot, fjäderhalsband från Weekday och svarta satinsneakers från H&M. men sen spillde jag kaffe så nu är tröja, väst och fjäderhalsband utbytt mot en höstigt mönstrad tunika från Zara. Now you know!
Nu undrar ni säkert; ”varför skriver hon allt det där istället för att bara langa upp en tjusig egobild på sitt vackraste själv? Vet hon inte att en bild säger så mycket mer?" Jo, jag är väl medveten om att en bild säger mer än tusen ord men eftersom jag vägrar lägga upp en endaste dagens outfitbild så blir det helt enkelt inget med den saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar