måndag 3 oktober 2011

lär känna mig - dag tolv.

Min Vecka är temat för dag tolv, so here goes.

Måndag: Började med frukost samtidigt som jag kollade på Efter Tio där temat var ilska. Det var också det jag kände när jag såg hur fröken Blanco och fröken Löwengrip diskuterade huruvida man får unga tjejer att må bra genom att romantisera destruktivt beteende eller sätta världens karriärpress på dem. Jag kände mig samtidigt lycklig över att jag inte är en storbloggare som har just detta som mål för jag tror att det är alldeles för få som faktiskt fixar det jobbet. Jag vet EN ENDASTE som alltid gör mig på bra humör, Hanapee såklart!
Sen hade jag körlektion i en timme och resten av eftermiddagen var jag på date med Erving Goffman och sedan på körövning.
Tisdag: Körlektion, grupparbete i skolan, hänga med Emma och kanske träna.
Onsdag: Åka till Lidköping för att bli stylad av lillasyster för hennes projektarbete. På kvällen blir det piloxing på gymmet.
Torsdag: Bokredovisning i skolan och cocktailparty på kvällen.
Fredag: Chilla och sedan bege mig till Bea för färg och klipp samt umgås.
Lördag: Mooot Uppsala och Emelie med bästaste kusin för att på...
Söndag: möta upp Cissi i Stockholm och åka på SJÖSLAGET! :D

Vad säger detta om mig? Jo, jag har det fett bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar