lördag 21 januari 2012

Periodare.

är nog min bloggstil..

men jag tänkte börja igen nu, så får vi se hur länge det håller! 
Sen sist jag skrev har jag hunnit fira jul, nyår och lämnat in ytterligare en rutten hemtenta. Om jag skulle behöva välja vilket som var bäst respektive sämst så vinner julen och hemtentan förlorar, SURPRISE! 
Nu är det iallafall dags för en ny termin med nya kurser och förutom metodkursen som kommer försöka kväva mig sakta men säkert under veckorna 13-22 så kommer det nog bli en rolig termin. Det metodkursen dock inte vet är att jag under samma veckor kommer läsa kris och katastrofpsykologi, så jag kommer veta hur jag ska hantera dess kvävningsförsök och eventuella efterföljande trauman.
Jag har också lovat min bäztiz att det här ska bli partyåret då allt är på topp, så om blogginspirationen hänger med kan det bli ganska så festligt här på bloggen vill jag lova!
Jaa.. det är väl ungefär så spännande som livet är just nu, håll tillgodo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar