onsdag 23 mars 2011

Dag 6, min dag.


Min dag i dag har bestått av;
  • Skrivande, med tillhörande svordomar och ilska, på hemtentan. Jag gillar den verkligen inte. Idag har jag haft en sådan där dag då jag är verbalt förstoppad och förmågan att ordbajsa är spårlöst försvunnen.
  •  Klippning & lunch i Skara med barndomsvännen Bea. Hon tog mycket idag, tid, pengar & drygt en decimeter hår. Jag gillar henne!
  •  Tvättstuga.
  • Jäääääättegod middag tillagad av min sambo som också levererat dagens kommentar.”Åhh, du luktar såå gott i håret! Det luktar typ rökelse eller som att du rökt hasch.” Doften kom ifrån en ljuvlig multiprodukt som Bea använde på mitt hår. En mix av saltvattenspray, värmeskydd & styling från Kevin Murphy, jag gillar saker som kan multitaska.
  • Tentaskriveri igen & massa kaffe till dagens låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar