tisdag 22 mars 2011

Dag fem, vad är kärlek?

För mig, allt. Inte nödvändigtvis till en partner utan även till dig själv, din familj & dina vänner. Till livet. För mig är det en väldigt mäktig känsla. På gott och ont. Den kan få mig att för någon vilja gå till världens ände eller få mig att gå i tusen bitar. Jag är en väldigt känslosam person, med det menar jag inte att jag alltid tydligt visar vad jag känner utan oftast döljer jag det väldigt bra. Jag menar att när jag känner kärlek så känner jag all kärlek. För mig finns inga mellanlägen, your in or your out. De människor som verkligen känner mig vet nog om detta, det finns inget jag inte gör för dem jag verkligen älskar! På gott och ont. Men det är det som gör kärleken så otroligt häftig, den är större än dig själv och det är svårt att fullständig kontroll.
En bild säger mer än tusen ord..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar