söndag 20 mars 2011

Söndagen den 20 Mars 2011.

Godmorgon! Nä, det var att ta i Louise. Till och med för dig har ju morgonen övergått till.. ja.. dag. En mycket lugn sådan, ska bege mig ut i det för alla så välkomna vårvädret på promenad med min bästaste kusin vitamin. Denna unga & vackra dam förgyllde tillsammans med fyra trevliga herrar min lördagskväll. Vi drack vin, förfestade & hamnade till slut på Bogrens där vi dansade häcken av oss! Jag hade så himla kul, thanks guys!



Ikväll kommer del fyra i den sjukligt spännande följetongen om mig. Dock tycker jag inte att dagens avsnitt är speciellt ballt. Jag ska nämligen redovisa denna dags matintag. Mmm.. Jag förstår om statistiken sjunker, det är ju för er fullständigt oväsentlig fakta. Men imorn lovar jag att vara mer spännande, så håll till godo sålänge med mitt favorit youtubeklipp denna söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar